АЛЛО – перша українська компанія в TikTok

21.11.2019

Багато хто знає або, як мінімум, чули про таку соціальну мережу як TikTok. Що це за явище і з чим його їдять, ми коротко розповімо.

Колишній music.ly, нині TikTok – це відносно молода китайська соціальна мережа, принцип якої побудований на публікації коротких музичних і не тільки відеороликах. Їх можна порівняти зі сторіз в Instagram. Сьогодні вона стрімко розвивається і має більш 600 млн. завантажень. Цільова аудиторія – це діти і підлітки до 18 років.

Україна не стала винятком і у нас TikTok популярний, переважно у школярів. Але АЛЛО не було б собою, якби першої в Україні серед компаній не використовувала цей інструмент на своєму досвіді. Підсумок: в даний момент ми маємо аккаунт з 6 тис. фоловерів, сумарною кількістю лайків – близько 60 тис. І більше 10 коротких кумедних музичних відео. Це черговий раз доводить, що наша команда розуміє всі вікові пласти аудиторії і бути на одній хвилі – це не так і складно.

Всі в TikTok!