Новини

Контакт-центр АЛЛО зсередини

Сьогодні ми хочемо розповісти тобі про те, як працює і чим живе наш Контакт-центр.

Місце, де тебе вислухають, дадуть відповіді на всі питання і допоможуть у спірних ситуаціях. І все це по телефону 😉

Давай проведемо тобі невеличку екскурсію по Контакт-центру, а також відповімо на найчастіші запитання.

У нас є 3 напрямки:

  • Гаряча лінія. Універсали, які знають відповіді на всі питання;
  • Напрямок продажів. Фахівці, які обробляють замовлення на сайті і дзвонять клієнтам;
  • Функціональний напрямок. Хлопці, які працюють з усіма іншими питаннями Клієнтів.

Чи можна заробити?

Твоя мотивація налаштована на зацікавленість зробити більше дзвінків, більше обробити замовлень. Хлопці та дівчата, які налаштовані на заробіток мають відмінні можливості і стабільно непоганий дохід.

Які умови?

Офіс Контакт-центру дуже просторий, знаходиться у м. Дніпро, в студентській частини міста. Два поверхи і просторі робочі місця зі звукоізоляційними перегородками. У процесі робочого дня можна розім’ятися за тенісним столом або зарубитись на консолі у зоні Playstation.

Що по графіку?

У нас в Контакт-центрі гнучкий графік, якщо ти студент і тобі необхідно поєднувати роботу з навчанням ми надаємо таку можливість, зміни можуть бути по 4-5 годин на день.

Я можу навчатись?

Ми регулярно використовуємо систему навчання через онлайн відео-курси, гейміфікацію та інші трендові інструменти. Ти можеш їхати на роботу і паралельно вивчати інформацію. Також ми надаємо можливість вичати українську та англійську мови.

Я зможу вирости кар’єрно?

У нас є проект «Кар’єрні сходи», який дозволяє нашим хлопцям та дівчатам зростати до позицій Керівників груп або менеджерів у центральному офісі компанії.

Я запрошую Вас в команду Контакт-центру, у нас драйвово, цікаво і захоплююче, приходьте.

Юлія Макайда,

Керівник Контакт-центру

Поділитися цією новиною