Контакт-центр АЛЛО зсередини
Сьогодні ми хочемо розповісти тобі про те, як працює і чим живе наш Контакт-центр.
Місце, де тебе вислухають, дадуть відповіді на всі питання і допоможуть у спірних ситуаціях. І все це по телефону 😉
Давай проведемо тобі невеличку екскурсію по Контакт-центру, а також відповімо на найчастіші запитання.
У нас є 3 напрямки:
- Гаряча лінія. Універсали, які знають відповіді на всі питання;
- Напрямок продажів. Фахівці, які обробляють замовлення на сайті і дзвонять клієнтам;
- Функціональний напрямок. Хлопці, які працюють з усіма іншими питаннями Клієнтів.

Чи можна заробити?
Твоя мотивація налаштована на зацікавленість зробити більше дзвінків, більше обробити замовлень. Хлопці та дівчата, які налаштовані на заробіток мають відмінні можливості і стабільно непоганий дохід.

Які умови?
Офіс Контакт-центру дуже просторий, знаходиться у м. Дніпро, в студентській частини міста. Два поверхи і просторі робочі місця зі звукоізоляційними перегородками. У процесі робочого дня можна розім’ятися за тенісним столом або зарубитись на консолі у зоні Playstation.

Що по графіку?
У нас в Контакт-центрі гнучкий графік, якщо ти студент і тобі необхідно поєднувати роботу з навчанням ми надаємо таку можливість, зміни можуть бути по 4-5 годин на день.

Я можу навчатись?
Ми регулярно використовуємо систему навчання через онлайн відео-курси, гейміфікацію та інші трендові інструменти. Ти можеш їхати на роботу і паралельно вивчати інформацію. Також ми надаємо можливість вичати українську та англійську мови.

Я зможу вирости кар’єрно?
У нас є проект «Кар’єрні сходи», який дозволяє нашим хлопцям та дівчатам зростати до позицій Керівників груп або менеджерів у центральному офісі компанії.
Я запрошую Вас в команду Контакт-центру, у нас драйвово, цікаво і захоплююче, приходьте.
Юлія Макайда,
Керівник Контакт-центру