Керівник сервісної служби

09.10.2019

Основні обов’язки:

  • Організація служби сервісу
  • Організація напрямку АЛЛО-обмін
  • Сервісна підтримка роздрібної мережі
  • Контроль замовлень і складу запчастин
  • Організація та керівництво роботою відділу сервісу, сервісних складів, взаємодія з сервісними центрами

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта
  • Досвід роботи в: логістиці, сервісному обслуговуванні техніки, продажу (електроніка та телекомунікації)
  • Адміністративний досвід, стресостійкість, системне мислення
  • Володіння англійською мовою на рівні Intermediate
  • Технічні знання пристрою цифрової техніки, розуміння типу ремонтів і необхідності запчастин під відповідні ремонти
  • Розуміння принципів та особливостей роботи сервісних центрів в Україні

Ми пропонуємо:

  • Роботу з цікавими завданнями в колективі професіоналів
  • Можливості професійного та кар’єрного росту
  • Гідний рівень оплати праці

Будь частиною нашої команди!

 


Керівник сервісної служби

09.10.2019

Підписуйся на розсилку свіжих вакансій і новин

Приєднуйся до команди Алло