Спеціаліст відділу сервісної підтримки

16.01.2020

Компанія АЛЛО в пошуках спеціаліста відділу сервісної підтримки

Завдання посади:

Координація процесів сервісного обслуговування клієнтів між торговими точками, інтернет-магазином та сервісними центрами:

  • контроль переміщень та сервісного обслуговування клієнтського товару в обліковій системі
  • з’ясування поточного стану ремонтів клієнтського товару
  • внесення інформації про стан ремонту в картку товару в обліковій системі 1С
  • контроль розрахунку та оплати пені клієнтам за прострочений ремонт

Ми чекаємо на резюме від кандидатів, які:

  • мають досвід роботи в сервісному центрі або продавцем-консультантом з побутовою технікою та електронікою
  • мають навички вирішення конфліктних ситуацій
  • знають Закон про захист прав споживачів (буде перевагою)
  • володіють MS Excel, 1С
  • стресостійкі та відповідальні

Ми пропонуємо:

  • Цікаві та амбітні завдання і проекти
  • Професійний розвиток і саморозвиток
  • Офіс на вул. Барикадній
  • Баланс Work/life
  • Корпоративні знижки на спорт та англійську
  • Роботу в команді крутих експертів, професіоналів і просто цікавих людей
  • Круті івенти та тімбілдінги

Про нас більш детально ти можеш почитати тут: https://blog.allo.ua/ua/golovna/

https://www.facebook.com/allo/

Просимо надсилати резюме із зазначенням рівня ЗП, який Вам цікавий.


Спеціаліст відділу сервісної підтримки

16.01.2020

Підписуйся на розсилку свіжих вакансій і новин

Приєднуйся до команди Алло