Менеджмент тур в Компанію АЛЛО

30.04.2018

Відкритість – один з головних принципів бізнесс-бачення Компанії АЛЛО, успішно дотримуючись цієї ідеї всередині Компанії, ми завжди прагнемо до відкритості і в спілкуванні з нашими клієнтами, партнерами і колегами. Розвиваючи цю ідею, компанія АЛЛО відкрила свої двері всім професіоналам сфери управління, організувавши нестандартний для України захід – менеджмент тур  «Еволюція форматів і клієнтського сервісу».

Що ж таке менеджмент-тур? Менеджмент-тур – це унікальний формат управлінського тренінгу, який дає можливість познайомитися з передовими системами управління, які застосовуються провідними компаніями, почерпнути ідеї придатні для використання у власному бізнесі, а також отримати рекомендації експертів у своїй галузі. Це відмінна можливість поспілкуватися з колегами з інших компаній на професійні теми та отримати нові ділові контакти. Основне завдання менеджмент-туру – надихнути його учасників на активні дії, щодо поліпшення системи управління в компанії, де вони працюють, розвивати і виводити на новий рівень системи управління бізнесом в Україні, шляхом побудови професійної спільноти управлінців.

Не так давно, у всіх бажаючих «прокачати» свої навички, була можливість взяти участь в менеджмент-турі в компанію АЛЛО, організованому IVA MICE. Компанія IVA MICE – професійний організатор відкритих і корпоративних заходів, які сприяють розвитку бізнес-мислення, а також розширюють світогляд та інструментарій управління керівників вищого і середнього рівня.

Менеджмент тур в Компанію АЛЛО – «Еволюція форматів і клієнтського сервісу» пройшов в місті Дніпро 23 березня.  До програми туру входили:

– Професійний тур в магазини АЛЛО, управлінський аналіз форматів продажів;

– Зустріч з топ-менеджерами АЛЛО, знайомство з принципами розвитку клієнтського сервісу;

– Робота в командах над реальними кейсами АЛЛО (управління клієнтським досвідом);

– Знайомство з кращими практиками АЛЛО в управлінні клієнтським сервісом:

  1. Розвиток клієнтського досвіду. NPS та інші інструменти управління лояльністю (спікер – Олег-Жан Даскалу, керівник департаменту турботи про клієнтів);
  2. Сервіс-бачення в компанії «АЛЛО» (спікер – Валерій Золотухін, директор мультиканальної роздробної торгівлі);
  3. Еволюція форматів магазинів і шляхи поліпшення клієнтського досвіду (спікер – Микола Астапов, директор з розвитку та форматів);

Учасники менеджмент туру познайомилися з результатами трансформації бізнес-моделі і форматів торгових точок, а також прикладами розвитку клієнтського сервісу компанії АЛЛО. Крім того, гості менеджмент туру відвідали оновлені магазини компанії, і могли взяти участь у відкритій дискусії з ТОП-менеджментом АЛЛО.

Хотілося б ще раз подякувати усім гостям за зворотний зв’язок та конструктивний діалог на тему поліпшення клієнтського сервісу і управління клієнтським досвідом, та побажати вдалих проектів у майбутньому!