Перевтілення Алло. Новий флагманський формат

07.03.2018

Компанія «Алло» запустила проект вдосконалення магазинів у новий формат, змінюючи не тільки площу, дизайн і товарне наповнення, а й багато бізнес-процесів.

Інноваційними рішеннями стали професійні панелі в якості рекламних носіїв, величезні світлові лайтбокси з яскравою картинкою в зоні експерта, які будуть змінюватися відповідно до сезону, тренду, а простір пожвавлюють великі декоративні рослини в горщиках. Ми виділили окремі зони екосистем і брендів, створивши авторизовані Shop in Shop світових лідерів ринку, а також окремі зони електротранспорту, Playstation, акустики, роботів та інших всіляких гаджетів. Іншою великою ідеєю Компанії «Алло» є просування технології Internet of Things (IoT). Ця ідея об’єднала в собі товари в зоні «розумного будинку».

Велика зона інтернет-замовлень оформлена як сторінка сайту інтернет-магазину «Алло», що підкреслює омніканальність даної мережі тут можна купити не тільки портативну електроніку і техніку, але ще і МБТ / ВПТ («від блендера до скутера»).

Також компанія «Алло» піклується про дітей, пропонуючи скоротати час в очікуванні батьків в спеціальній дитячій зоні, де діти можуть пограти в популярні ігри на планшеті (iРad) або просто помалювати.

Важливо відзначити, що в останні роки поведінка споживача значно ускладнилася аудиторії, які раніше діяли абсолютно окремо в онлайні та в офлайні сьогодні змішалися, і більшість клієнтів використовують інтернет при виборі товару і магазину. Тому аналіз логіки поведінки споживачів набув особливого значення.

У лексикон успішних рітейлерів все активніше входить термін ROPO, що означає “Research Online Purchase Offline”. Іншими словами, ROPO це процес пошуку споживачем інформації про товар в інтернеті перед його покупкою в торговій точці.

У Компанії Алло приділяють особливу увагу детальному аналізу сценаріїв ROPO, щоб зрозуміти, яким чином ведуть себе клієнти і які їхні потреби. Такий аналіз дозволяє з’ясувати проблемні точки, які виникають у покупця на його шляху, визначити і усунути бар’єри, що заважають здійсненню покупки, і підлаштуватися під ідеальний Customer Journey. Адже цікаво з’ясувати, чому люди приходять на сайт, проводять на ньому достатній час, але покупку здійснюють в традиційному роздрібному магазині. Ідеальному магазині. У такому, як Алло!